Gå til hovedinnhold
Alle samlingerOnline Booking
Online Booking fra klientenes perspektiv
Online Booking fra klientenes perspektiv
Bjørn Sundet avatar
Skrevet av Bjørn Sundet
Oppdatert for over 4 måneder siden

Med tanke på de mange funksjonene og innstillingene for Online Booking, er det viktig at du kan se det endelige resultatet selv og hvordan det ser ut fra klientenes perspektiv. På den måten kan du sjekke at bookingprosessen fungerer bra og at alle innstillinger er riktige. Men ikke bekymre deg - vi har lagt til en enkel funksjon som gjør at du kan se din Online Booking slik som klientene dine vil se den.

Slik ser du din Online Booking fra klientenes perspektiv

For å se online booking fra klientenes perspektiv, trykk på 'Innstillinger' i den øverste menylinjen og deretter på 'Online Booking'. Øverst på denne siden finner du en knapp som sier Trykk her for å se din Online Booking:

Ditt perspektiv online booking


Deretter åpnes en ny fane som viser din Online Booking slik klientene dine vil se den:

Din online booking

Et generelt råd er å teste ut bookingprosessen så mye som mulig før du faktisk kobler den til hjemmesiden din. Dette inkluderer:

  • Sørg for at all informasjon på forsiden er korrekt.

  • Kontroller tilgjengeligheten av forskjellige tjenester for å sikre at åpningstidene og tidsintervallene er riktige.

  • Fullfør bookingprosessen minst én gang for å bli kjent med bookingopplevelsen. Da kan du også sjekke om de automatiske meldingene som blir sendt til klientene dine faktisk blir sendt,

  • Hvis du bruker Klient Login, kan det være en god idé å opprette din egen "test"-klientkonto og prøve å logge deg inn selv.

Kort sagt, jo bedre kjent du er med bookingprosessen, jo lettere blir det for deg å hjelpe klientene dine. Og dersom det dukker opp noe du er usikker på, er support-teamet alltid klare til å hjelpe deg!

Svarte dette på spørsmålet?